W dniach od 24 czerwca do 5 lipca 2024r w  ramach projektu  ,,Dobry start szkolny” dofinansowanego z Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego „Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej” cztery nauczycielki przedszkola wzięły udział  w zagranicznym kursie skierowanym do nauczycieli na wszystkich poziomach edukacji ”Enhance your English Language Skills for Intercultural Communication” w Androti School w Grecji.
 Podczas dwutygodniowego kursu nauczycielki rozwijały kompetencje w zakresie posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie, z położeniem nacisku na komunikację w codziennych sytuacjach, wzmacniały umiejętności kreatywnego myślenia oraz możliwości samodzielnej nauki języka z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
 Zajęcia odbywały się  w salach lekcyjnych  z wykorzystaniem nowoczesnych technologii a także  w plenerze. Uczestniczki miały możliwość uczestniczyć czynnie w zajęciach anglojęzycznych, których tematyka obejmowała:  sprawy bieżące, kulturę, media a także trening krytycznego myślenia.
 Wartością dodaną była możliwość rozwoju umiejętności osobistych, komunikacyjnych  organizacyjnych takich jak:  efektywna praca w zespole, odporność na sytuacje stresowe, samodzielność funkcjonowania w obcym kraju a także nawiązanie i utrzymywanie kontaktów międzynarodowych z innymi nauczycielami.
 
          W dniach od 24
czerwca do 5 lipca 2024r w 
 ramach
projektu 
 ,,Dobry start szkolny” dofinansowanego
z Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego „Zagraniczna mobilność
edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej” cztery nauczycielki przedszkola wzięły
udział 
 w 
zagranicznym
kursie skierowanym do nauczycieli na wszystkich poziomach
edukacji ”Enhance your English Language Skills for Intercultural Communication”
w Androti School w Grecji. 
 Podczas dwutygodniowego kursu nauczycielki rozwijały kompetencje w zakresie posługiwania się językiem
angielskim w mowie i piśmie, z położeniem nacisku na komunikację w
codziennych sytuacjach, wzmacniały umiejętności kreatywnego myślenia oraz możliwości
samodzielnej nauki języka z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
 Zajęcia odbywały się 
w salach lekcyjnych  z
wykorzystaniem nowoczesnych technologii a także  w plenerze. Uczestniczki miały możliwość uczestniczyć
czynnie w zajęciach anglojęzycznych, których tematyka obejmowała:  sprawy bieżące, kulturę, media a także trening
krytycznego myślenia.
 Wartością dodaną była możliwość rozwoju umiejętności
osobistych, komunikacyjnych  organizacyjnych
takich jak:  efektywna praca w zespole,
odporność na sytuacje stresowe, samodzielność funkcjonowania w obcym kraju a
także nawiązanie i utrzymywanie kontaktów międzynarodowych z innymi
nauczycielami.
 
 
Komentarze
Prześlij komentarz