W dniach od 24 czerwca do 5 lipca 2024r w ramach projektu ,,Dobry start szkolny” dofinansowanego z Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego „Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej” cztery nauczycielki przedszkola wzięły udział w zagranicznym kursie skierowanym do nauczycieli na wszystkich poziomach edukacji ”Enhance your English Language Skills for Intercultural Communication” w Androti School w Grecji.
Podczas dwutygodniowego kursu nauczycielki rozwijały kompetencje w zakresie posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie, z położeniem nacisku na komunikację w codziennych sytuacjach, wzmacniały umiejętności kreatywnego myślenia oraz możliwości samodzielnej nauki języka z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
Zajęcia odbywały się w salach lekcyjnych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii a także w plenerze. Uczestniczki miały możliwość uczestniczyć czynnie w zajęciach anglojęzycznych, których tematyka obejmowała: sprawy bieżące, kulturę, media a także trening krytycznego myślenia.
Wartością dodaną była możliwość rozwoju umiejętności osobistych, komunikacyjnych organizacyjnych takich jak: efektywna praca w zespole, odporność na sytuacje stresowe, samodzielność funkcjonowania w obcym kraju a także nawiązanie i utrzymywanie kontaktów międzynarodowych z innymi nauczycielami.
W dniach od 24
czerwca do 5 lipca 2024r w
ramach
projektu
,,Dobry start szkolny” dofinansowanego
z Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego „Zagraniczna mobilność
edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej” cztery nauczycielki przedszkola wzięły
udział
w
zagranicznym
kursie skierowanym do nauczycieli na wszystkich poziomach
edukacji ”Enhance your English Language Skills for Intercultural Communication”
w Androti School w Grecji.
Podczas dwutygodniowego kursu nauczycielki rozwijały kompetencje w zakresie posługiwania się językiem
angielskim w mowie i piśmie, z położeniem nacisku na komunikację w
codziennych sytuacjach, wzmacniały umiejętności kreatywnego myślenia oraz możliwości
samodzielnej nauki języka z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
Zajęcia odbywały się
w salach lekcyjnych z
wykorzystaniem nowoczesnych technologii a także w plenerze. Uczestniczki miały możliwość uczestniczyć
czynnie w zajęciach anglojęzycznych, których tematyka obejmowała: sprawy bieżące, kulturę, media a także trening
krytycznego myślenia.
Wartością dodaną była możliwość rozwoju umiejętności
osobistych, komunikacyjnych organizacyjnych
takich jak: efektywna praca w zespole,
odporność na sytuacje stresowe, samodzielność funkcjonowania w obcym kraju a
także nawiązanie i utrzymywanie kontaktów międzynarodowych z innymi
nauczycielami.
Komentarze
Prześlij komentarz