KURS JĘZYKOWY -RELACJA

 

 W dniach od 24 czerwca do 5 lipca 2024r w  ramach projektu  ,,Dobry start szkolny” dofinansowanego z Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego „Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej” cztery nauczycielki przedszkola wzięły udział  zagranicznym kursie skierowanym do nauczycieli na wszystkich poziomach edukacji ”Enhance your English Language Skills for Intercultural Communication” w Androti School w Grecji.

 Podczas dwutygodniowego kursu nauczycielki rozwijały kompetencje w zakresie posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie, z położeniem nacisku na komunikację w codziennych sytuacjach, wzmacniały umiejętności kreatywnego myślenia oraz możliwości samodzielnej nauki języka z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

 Zajęcia odbywały się  w salach lekcyjnych  z wykorzystaniem nowoczesnych technologii a także  w plenerze. Uczestniczki miały możliwość uczestniczyć czynnie w zajęciach anglojęzycznych, których tematyka obejmowała:  sprawy bieżące, kulturę, media a także trening krytycznego myślenia.

 Wartością dodaną była możliwość rozwoju umiejętności osobistych, komunikacyjnych  organizacyjnych takich jak:  efektywna praca w zespole, odporność na sytuacje stresowe, samodzielność funkcjonowania w obcym kraju a także nawiązanie i utrzymywanie kontaktów międzynarodowych z innymi nauczycielami.

 














          
 














W dniach od 24 czerwca do 5 lipca 2024r w  ramach projektu  ,,Dobry start szkolny” dofinansowanego z Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego „Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej” cztery nauczycielki przedszkola wzięły udział  w zagranicznym kursie skierowanym do nauczycieli na wszystkich poziomach edukacji ”Enhance your English Language Skills for Intercultural Communication” w Androti School w Grecji.

 Podczas dwutygodniowego kursu nauczycielki rozwijały kompetencje w zakresie posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie, z położeniem nacisku na komunikację w codziennych sytuacjach, wzmacniały umiejętności kreatywnego myślenia oraz możliwości samodzielnej nauki języka z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

 Zajęcia odbywały się  w salach lekcyjnych  z wykorzystaniem nowoczesnych technologii a także  w plenerze. Uczestniczki miały możliwość uczestniczyć czynnie w zajęciach anglojęzycznych, których tematyka obejmowała:  sprawy bieżące, kulturę, media a także trening krytycznego myślenia.

 Wartością dodaną była możliwość rozwoju umiejętności osobistych, komunikacyjnych  organizacyjnych takich jak:  efektywna praca w zespole, odporność na sytuacje stresowe, samodzielność funkcjonowania w obcym kraju a także nawiązanie i utrzymywanie kontaktów międzynarodowych z innymi nauczycielami.

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Job shadowing - Yenisehir Anaokulu

Przygotowanie kulturowe do job shadowing w Turcji

Przygotowanie do działania porojektowego - kurs językowy w Adroti School w Grecji