DOBRY START SZKOLNY- OPIS PROJEKTU
Tytuł projektu : Dobry Start Szkolny
Nr projektu: 2023-1-PL01-KA122-SCH-000135975
Okres: 18 miesięcy 2023-12-01 - 2025-05-31
Wysokość dofinansowania: 92 058,61 zł.
Cele projektu
1.Mierzalna poprawa znajomości j. angielskiego wśród
nauczycieli przedszkola. Podniesienie poziomu kształcenia w zakresie wczesnego
nauczania języka angielskiego, wdrażanie programu immersji językowej w trakcie
codziennych zajęć we wszystkich grupach.
2. Podejmowanie oddziaływań w celu minimalizowanie problemu
wykluczenia, (wyrównywanie deficytów
rozwojowych dzieci, szczególnie pomoc dzieciom z trudnościami w uczeniu się, a
także w sferze emocjonalnej i społecznej oraz integracja dzieci z Ukrainy).
3. Wzmacnianie postaw proekologicznych dzieci i ich
rodziców, rozszerzenie działań nie tylko związanych z aktywnościami dzieci,
także wpływanie na najbliższe otoczenie: pracowników, rodziców, digitalizacja
przedszkola, a co za tym idzie poprawa kompetencji cyfrowych nauczycieli,
zmniejszenie zużycia papieru.
- Trzy nauczycielki (dwóch nauczycieli przedszkola oraz
pedagog prowadzący zajęcia wyrównawcze I rozwijające) weźmie udział w
obserwacji pracy w szkole CEIP Los Antolinos. W trakcie wizyty w szkole
będziemy obserwować metody pracy z dziećmi o specyficznych problemach
edukacyjnych i emocjonalno - społecznymi, a także indywidualizacji pracy w
klasie oraz działania związane z integracją dzieci uchodźców do środowiska
szkolnego.
- Trzy nauczycielki wychowania przedszkolnego weźmie udział
w obserwacji pracy w przedszkolu Yenişehir anaokulu. Obserwacja będzie pod
kątem innowacyjnych metod pracy związanych z edukacją ekologiczną, działania na
rzecz środowiska i wspólnie ze środowiskiem społecznym.
- Cztery nauczycielki
wychowania przedszkolnego wezmą
udział w kursach językowych GE dla nauczycieli przedszkoli
Przewidywane rezultaty:
1. Włączanie języka angielskiego do różnorodnych zajęć
dydaktycznych, aktywności ruchowych, rytmiki, muzyki, codziennych czynności.
2. Poszerzenie zakres oddziaływań nauczycieli szczególnie
związanych z indywidualizacją oraz działaniami na rzecz dzieci ze specyficznymi
potrzebami edukacyjnymi co zapobiegnie późniejszym niepowodzeniem szkolnym.
Wypracowanie skutecznych rozwiązań, sposobów na włączenie dzieci uchodźców,
emigrantów do grupy przedszkolnej.
3. Wzmocnienie świadomości ekologicznej wychowanków,
pracowników i rodziców.
Komentarze
Prześlij komentarz